Office ondersteuning

Wat zou het fijn zijn als je de administratieve, financiële en organisatorische taken uit handen zou kunnen geven en weer alle tijd zou hebben voor datgene waar jouw kracht ligt. En daarnaast in jouw vrije tijd volledig kan genieten van de dingen die belangrijk zijn.              

Virtual Assistance 4 You ondersteunt ondernemers bij organisatorische taken en coördineer alle lopende zaken. Door taken uit handen te geven ben je in staat om te focussen op de taken waar jouw kracht ligt en ontstaat er ruimte om beter met de beschikbare tijd om te gaan, te werken aan jouw missie en zo meer succes te behalen. Door samen duidelijke doelen te stellen, bepalen we de knelpunten waar je dagelijks tegenaan loopt en wat ik hierin bied.

Graag ga ik persoonlijk met je in gesprek om te bepalen aan welke hulp behoefte bestaat en hoeveel tijd hiervoor nodig is. In dit gesprek via skype/facetime of op een door jou gekozen locatie kunnen wij de mogelijkheden bespreken.

Je kunt mij als VA al vanaf enkele uren per week inschakelen, geheel afhankelijk van de behoefte, maar uiteraard is een flexibele inzet ook mogelijk bij bijvoorbeeld (kortstondige) projecten.

Dagelijks (secretarieel) management
  • Agendabeheer en afspraken inplannen
  • Beantwoorden en afhandelen van de inkomende e-mails (algemeen)
  • Opschonen en ordenen van uw e-mailaccount
  • Verzorgen van uw correspondentie
Financiële administratie | boekhouding
  • Maken en versturen van facturen
  • Crediteurenadministratie en debiteurenadministratie
  • Onkosten bijhouden, bonnen verzamelen en registreren
  • Boekhouding (inboeken facturen, onkosten, verwerken bankafschriften ed.)
  • Verzorgen Btw-aangifte
  • Inrichten van uw boekhoudsysteem
Projectondersteuning | Projectadministratie
  • Controle urenregistratie
  • Invoeren nieuwe projecten
  • Inkoopnummers aanmaken
  • Maandelijkse facturatie
  • Verzorgen managementrapportages
  • Redigeren en assistentie bij het maken van offertes, rapporten en presentaties
Planning en organisatie
  • plannen en organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten
  • plannen en organiseren van teamuitjes, borrels ed.
  • Reserveren van interne en externe vergaderfaciliteiten
  • Plannen en reserveren van (zakelijke) reizen in binnen-en buitenland
HR-zaken
  • Verzuim– en herstelmeldingen
  • Vakantieroosters/verlofregistratie
  • Personeelsmutaties
  • Declaraties controleren
  • Ondersteunen bij werving & selectie
Marketing, Social Media & Communicatie
  • Up-to-date houden van uw website en uw social media profielen en het plaatsen van content
  • Verzorgen en verzenden van (direct) mailingen, nieuwsbrieven ed.
  • Bijhouden van het klantenbestand
  • Bestellen van relatiegeschenken, visitekaartjes ed.

Pakketten

  • Jade

    U wilt meer focussen op uw taken en de groei van het bedrijf. Het is belangrijk om structuur te krijgen zodat u de beschikbare tijd zo efficiënt mogelijk kunt besteden. Het uitbesteden van belastende taken maakt dit mogelijk.

    ± 3 uur/week    –    € 539,00 per maand

  • Onyx

    Om verder te werken aan de groei van uw bedrijf breiden we de ondersteuning verder uit. Door meer operationele taken uit handen te geven bouwt u verder aan een stevige fundering voor de onderneming.

    ± 5 uur/week    –    € 929,00 per maand

  • Saffier

    Uw bedrijf groeit. Nu is het belangrijk om de back office zo efficiënt mogelijk in te richten. Het bepalen van de strategie, de juiste processen, tools en teamleden zijn hierbij van groot belang. De zichtbaarheid van uw bedrijf voor bestaande klanten en potentiele nieuwe klanten heeft prioriteit.

    ± 7 uur/week    –    € 1.249,00 per maand

  • Smaragd

    Een ondernemer zit nooit stil en zal zijn bedrijf altijd verder blijven ontwikkelen en innoveren. Uitbreiding van diensten of producten, het ontwikkelen van systemen en verbeteren van processen. Het behalen van de missie lukt beter als u zich voornamelijk op de strategie kunt richten en minder op operationele taken hoeft te focussen.

    ± 9 uur/week    –    € 1.569,00 per maand

Tarieven zijn geldig vanaf 1 januari 2019.

Alle tarieven op deze website zijn exclusief 21% btw.

error: Content is protected !!